پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
اخذ اولین پروانه بهرداری از سازمان صمت در  مجتمع کارگاهی مرکز رشد فناوری نیشابور

اخذ اولین پروانه بهرداری از سازمان صمت در مجتمع کارگاهی مرکز رشد فناوری نیشابور

- 1402/10/18

شرکت فناور طلایه داران نگین صنعت و تجارت پاسارگاد از شرکتهای دوره رشد مرکز رشد فناوری نیشابور موفق به اخذ پروانه بهرداری از سازمان صمت شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، اولین پروانه بهرداری از سازمان صمت در  مجتمع کارگاهی مرکز رشد فناوری نیشابور صادر گردید.

به گفته مازیار ناظران،رئیس مرکز رشد فناوری نیشابور، شرکت فناور طلایه داران نگین صنعت و تجارت پاسارگاد از شرکتهای دوره رشد مرکز رشد فناوری نیشابور موفق به اخذ پروانه بهرداری از سازمان صمت شد. این مجوز اولین پروانه بهرداری سازمان صمت می باشد که برای شرکت فناور مستقر در مجتمع کارگاهی 4 واحدی نیشابور با همکاری و رایزنی های صورت گرفته در شهرستان نیشابور با دستگاه های متولی صادر شده است .

رئیس مرکز رشد فناوری نیشابور افزود، در حال حاضر دو واحد کارکاهی به مساحت تقریبی 400 مترمربع از مجموع 4واحد این مجتمع کارگاهی به بهرداری رسده است و دو شرکت فناور دوره رشدی در آن مستقر و مشغول فعالیتهای فناورانه می باشند و دو  واحد کارگاهی دیگر نیز تا پایان سال جاری آماده بهره برداری و واگذاری به شرکتهای فناور می باشد .

دانلود پیوست خبر مازیار ناظران مازیار ناظران
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.